tisdag, november 11, 2008

Idag rasslar det i bloggen


Skäggomröstning.

Denne man ger dålig smak i munnen numera. Känns muggig och ger mig flashbacks till tidigt 90-tal och kalsongbilder i svartvitt. Uttjatad, överanvänd, urtvättad.

Men ska jag välja blir det nummer 5. Ju större desto bättre. Ja, jag är helt enkelt galen i helskägg. Får nästan frossbrytningar vid anblicken av ett osedvanligt snyggt exemplar.

Precis som, till min stora förvåning, hela 26.1 % av den övriga befolkningen. Helskägget är sannerligen på frammarsch. Äntligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, en läskig analys av det hela är att helskägget påminner oss om våra fäder. Var inte helskägg rätt hett i våra yngre dar? Och nu när vi är vuxna vill vi ha det igen. Skäggkretsloppet, tror jag det kallas.

Vem är hon? sa...

Ha ha ja jag har tänkt på den freudianen också, jag vill ju ha lite kraftig kille med helskägg, och vem ser ut så, om inte min käre far! skäggkretsloppet, vackert ord!